2010. szeptember 8., szerda

A metrotlan londoniak Aquaparkja

Azon gondolkodtam mikozben a rendorseg egy kedvesen karotnyelt alkalmazottjaval csevegtem telefonon,es mikozben epp kitort korulottem a hirhedt metro-strike, es az emberek ugy aramlottak az utcara, mint a HAIR -ben mikor a Bukowski egyedul setal az utcan es a Where do I go -t enekli, hogy vajon epitettek-e mar olyan Aquaparkot, ami a londoni metrorendszer csuszdait tartalmazza. Hogy le lehet -e valahol csuszni a District-Line -on ? At lehet e csobbanni a Jubilee line -rol egy masik csuszdara ? Szerintem annyira meno lenne. Most csusszunk egy kamikaze Cirle line -t ! Neeee, inkabb nyomassunk egy Bakerloo line-t !
Szoval kerem rendorsegi ugybe keveredtem, ha nem en elem at az egeszet, akkor biztosan azt mondanam hogy kamuzok, de minden szavam igaz. Levelet kapok a rendorsegrol, barna boritek, egyenesen nekem cimezve. Kinyitom, hogy megis mi tortent velem, es kerem a kovetkezo : buntetes aldozata lettem, ugyanis a hazunk elotti szemetlerakoban rossz idoben talaltak meg a szemetes-zsakunkat. Ekkor meg nevettem, hogy ez valami kandikamera,abszurd angol humor, hihhetetlen hogy meg erre is gondolnak, hogy megnevettessenek. De most jon a hideg veritek. Lapozok egyet a hosszu levelben, es ket fotot latok. MELLEKELVE! Az egyiken a szemetes-zsakok halmaza, aranymetszet kompozicio, muveszi eletlenseg a jobb sarokban, fekete-feher effekt, a masikon a szemetes-zsakbol kibanyaszott bankszamla-kivonatom, rajta a nevem es a cimem. Es a szemetbol kibanyaszott bankszamlakivonatomrol meg egy kozelebbi supermacro-kep. Hosszas taglalas, hogy mivel rosszkor volt a szemetes -lerakohelyen a szemetunk, tehat nem a megengedett idopontban (!!), ezert a helyszini asszisztensuk (tehat van egy ember akinek ez a munkaja) kinyitotta a szemetes-zsakot (otthon hogy meselheti estenkent, hogy ma meg talaltunk ket torott Iphone-t is az egyikben kepzeld dragam ! ) - es addig kutatott benne, mert lelkesen vegzi a munkajat, meg elo nem asta belole azt az adatot, amibol arra lehet kovetkeztetni, hogy ez kinek a szemete. Legkozelebb neki cimzett levelet is dobok ki. Namost, az en bankszamla kivonatomra bukkant ugye, holott a szemetet rendszeresen nem en viszem le, ez nyilvan senkit nem izgat. Azt, hogy mi a szemetet, csak hetfon, kedden es penteken tehetjuk ki, soha sehol senki nem latta. Ez volt a legnagyobb Breaking News az egeszben. MAr ezt is tudjuk. Tehat dobperges, jon a lenyeg : igaz hogy mindez 2500 font-ot jelento buneset, ha meg ezen a heten jelentkezem akkor 80 fontot kell csekken utaljak. ha nem,akkor hetente 80 fontonkent no a buntetes. Mindezek ellenere Szep napot es derus eletet kihanynak.

Na ekkor mar nem nevettem annyira. Levelet irtam ennek a kepzeletemben szemetbonto beszelni nem tudo Yetinek, melyben nagyon egyszeruen megfogalmaztam, hogy tudom Uram, hogy ez Onnek egy egyszeru penteki nap, sok munkaval, a gep elott ulve... de higgye el, hogy nekem ez a nap mas mint a tobbi. Es ez a hangvetel, azt eredmenyezte, hogy tegnap felhivott engem, ez a kedves Yeti, es annyit mondott : Dear Szofi, Onnek megsem kell fizetnie, mi kerunk elnezest.

Dobja a kukaba a levelunket !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése