2011. július 23., szombat

Jelentés az interaktív forradalom intuíciós sáncából

Nagyjából annyi féle információ, és interakció jön mindenfelől, mint egy golyózápor, nekünk netokratáknak kell tudnunk pontosan merre és miért rohanunk a harcban, de ha kellő ráérzéssel és kreatív mersszel rendelkezik a küzdeni vágyó fél, én állítom Önöknek , hogy a csillagos ég a határ. Csodát lehet létrehozni ma az interneten. A Szofita brand fejlesztésével töltött ébren átélt éjszakáim néhányán szoktam hosszas gondolatokat vázolni titkos füzeteimbe arról, hogy hogyan szeretném kihasználni és Világra Robbantani egy újfajta "interaktív brand" teljesen előttem kirajzolódó aknamezejét. Mert ma már szinte minden interaktivizálható. Elbűvölő megdöbbenéssel életre kelthető egy mini kis üzleti modell, ami ha kellően értékes és hiteles is ahhoz, amit üzen, magától életre kelti a reklámját, mint egy kis mechanikusan villogó kinetikus robotdinoszaurusz, amit aztán soha nem lehet megállítani. Az egészben ami elbűvöl, hogy a net - szerintem - jó értelemben szelektál is, a jövőben, ami már most elkezdődött, egyszerűen nem lesznek képesek úgy érvényesülni azok az átlagosan vett régi marketingstratégiával támadó termékek, mint pl. egy vadiúj, üdítően-pezsgő interaktív BRAND. én ebben nagy jövőt látok, és tetszik. Magával ragadónak tartanám pl, ha az Apple létrehozna egy interaktív óra - szerkesztő oldalt, ahol adott Apple- elemekből összeszerkeszthetsz magadnak egy teljesen a Te ízlésedre szabott karÓRÁT , és azt megvásárolhatod. Milliók rendelnék azonnal, persze nyilván az Apple - nek már megvan egy olyan adott kiépített ízlés-presztízs sánca, ami alapból szívmelengető bizalommal önt le minden vásárlót, és felhasználót, így alapból könnyű lenne, egy nem a profil-ba vágó terméknek a piacra dobása a cégtől, de ettől függetlenül ÓRIÁSI sikerszaga lenne. Ha pl a Coca Cola létrehozna egy interaktív jégkrém-keverő weboldalt. Te öntöd bele a digitális jégszekrény menő colásüveg-alakú jégrekeszeibe az adott termékskála kedvenc ízvilágait, és pikk-pakk kézbesítik neked a Te ízlésedre szabott jeges csodát a pik-pakk pingvinclub menő dolgozói. Szóval én teljes mértékben hiszem és vallom, hogy 3 dologra nagyon nagy szükség van : Történetre, szép képekre, és interaktivitásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése