2009. május 22., péntek

Brüsszeli keringő


Tegnap Steve - éknél újra házibulit tartottunk. Ezennel "Kriek and Popcorn" néven futó kvízparty volt ! 3 fős csapatokba rendeződve agyaltunk a Sara által összeállított remek kérdéseken. Nagyon örültem, hogy én voltam az egyetlen a tömegben, aki 10 másodperc alatt folytatni tudta a 16, 6, 11, 24, 4, stb... számsorozatot, és szintén én voltam az egyetlen aki ki tudta számolni 10 másodperc alatt azt, hogy ha egy 27 éves férfi feleségül vesz egy 24 éves nőt, és a férfi 81 évesen meghal a nő pedig 91 évesen akkor hány évig volt özvegy a hölgy ?
Ma megint reggeltől egészen délután háromig sétáltam, mindig csak úgy, mint az első napon, folyóként. Alig telhetett el 2 perc a Grand Palce -on, ahogy az élességet állítgattam, a kedvenc makett bohócomon..mikor 25 fős japán turistacsapat kattintgatásaira lettem figyelmes. Mindegyikük lefotózott. Majd egy undorító angol bácsi odajött hozzám nyálas ujjal, hogy akarom - e, hogy essen a bohócra az eső. Valahogy nem akartam.
Nem messze a Grand Place -tól egy Lush bolt ünnepi újranyitóbulijába csöppentem. A bolt igazgatónője épp királynőnek öltözve adott riportot egy holland rádiónak, mikor egy manósapkás lány megfogta a kezem, hogy most pedig ki kell próbáljam a legújabb Lush krémet! Én még csak egyszer kaptam egy levendulás szappant ebből a boltból otthon..de azt azóta emlegetem. Ígyhát, mivel amúgy is sokkolt a hangulat, melyben később nyuszinak öltözött pezsgőfutárok integettek a kirakatból, és az illat, ami körülölelt mindenkit, nomeg a zene. Rájöttem hogy nagyonkönnyű marketingáldozat vagyok. Még két perc után, már azon agylatam, mikor kezetmostunk a forró vízben a mangós szappannal, hogy mangósat vegyek -e majd vagy inkább levendulásat. De ez még csak a kezdet volt. Mert ezután kipróbáltatta velem a manósapkás lány az új citromos maszkot, amit a bal kezemre kent, a tenyeremet közben levendula krémmel kenegették, a jobb kezem pedig épp eperkivonatos testápoló túszaként tündökölt. De végül természetesen nem tudtam dönteni, mert a krém is, a maszk is a szappan is tetszett...ám mikor megláttam a krém alján szunnyadó aprócska feliratot : 450 dkg ! ! Könnyed antimarketing-pofon léleknyugtatással arra jutottam, hogy majd otthon a Jászai Mari téren veszek egy ilyen testápolót, erre már nincs hely a bőröndben.
Aztán vettem Parvine-nak egy nagyon szép virágot. És megtaláltam a pisilő kutya szobrát.
Engem már a pisilő kisfiú is sokkol...meghát ugye a kevésbé híres pisilő kislányról ne beszéljünk...a kutya egyáltalán nem meglepő ezek után. Mondjuk egy pisilő Tyrannosaurus biztosan több embert meghökkentene.
Estére pedig Cinematek -be megyünk Scherlock jr. című filmre, amit zongorával kísérnek majd ! ! !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése