2009. május 12., kedd

Hasonmásverseny

Szerintem ez egy rendkívül fura dolog. Mármint, hogy egyszer hallottam egy riportot a Danubius rádióban egy fiúval, aki jelenleg a második a NEMZETKÖZI ELVIS HASONMÁSVERSENYEN.-
Tehát nem a magyarok között..merthát az még csak hagyján, dehogy a nemzetköziben !!! És a riport végén elénekelte élőben a "Love me tender" című számot olyannyira beremegtetve hangját, hogy kissé berezonált a hanghullám.
Egyébként nehezen tudom elképzelni ezeknek az embereknek az életét. Hogy beöltöznek Elvis-nek, meg befésülik a hajukat, meg megtanulnak úgy táncolni, és akkor ez jó ? Dehát Ő már létezett, és az pont hogy úgy volt jó.
Ahová ki akarok lyukadni, illetve ahonnan elértem ehhez a gondolatmederhez, az a vasárnap tapasztalt kis szituáció volt. Merthogy megismertem egy nagyon kedves angol fiút : Robert-et. Namost, én alapból szeretem azt játszani magamban, hogy bárkit akit megismerek már létező ismerőseimhez, avagy híres emberekhez hasonlítok, és agyamban addig pörgetem a már meglévő arc-adatbázisomat amíg meg nem találom a hozzá legközelebb állót, máramennyire emlékeztet valakire az újonnan megismert ismeretlen arca. Ezzel példeául őrületbe tudom kergetni Márkót miközben meccset néz, és én sorolom, hogy a focisták közül ki melyik színészre avagy épp családtagunkra emlékeztet leginkább.
Namost, Robert nem kicsit, hanem azzal a kifejezéssel tudnám szemléltetni Önöknek, hogy "egyazegyben" úgy néz ki mint James Blunt.
Mondani sem mertem senkinek, merthát ez olyannyira evidens volt..és, hogy valóban nem tévedtem, bizonyította a koncerten történt apró kis nüansz, mikor is Robert szomorúan beismerte : Tudja...merthát odajött hozzánk egy könnyekkel küszködő néger Úr, hogy "hát ezt nem hiszi el" a "kedvenc száma a You're beautiful" "hát ilyen nincs" "hát készíthet egy fotót".
Robert szomorúan mondta neki, hogy Ő nem James Blunt. De a bácsi egyre csak belelelkesült, hogy "a többi számát is szereti, de a You're beautiful-t naponta meghallgatja" "hát ilyen nincs"
Szóval, ahogy láttuk, hogy a bácsi leállíthatatlan, Robert elkezdte neki énekelni a "You're beautiful-t".......a bácsi meg csak fotózta fotózta.
Mondta, hogy Londonban folyamatosan autogramot kérnek tőle, de nyilván nagyon utálja, merthát Ő Robert, de annak nagyon örül, hogy nem Micheal Jacksonra hasonlít.
Egyébként a másik érdekesség vele kapcsolatban az volt, hogy elmondása szerint jelenleg a munkája egy karitatív cégnél az, hogy olyan londoni kisgyerekeknek, akik már tudnak honlapot szerkeszteni maguknak (kb 8 évesek) megmutatja egy farmon, hogy hogy néz ki a csirke, és elmagyarázza nekik, hogy hogy jön létre a tojás, mert ezt a legtöbbjük ma már nem tudja.
Hm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése