2009. április 17., péntek

Brüsszel Noé Bárkája ?

Mondhatnám ugye, hogy nem lett volna szabad meglepődnöm.
Hiszen ahol zöld papagájok keltenek torlódást napközben az utakon, ott a rénszarvas, vagy a velociraptor sem kelthet feltűnést...ám ma mégis megállt két frame között egy pillanatra a lábam a levegőben miközben futottam.Igaz, hogy kicsit későn indultam, de ez semmire nem ad okot. Nem mondhatnám, hogy olyannyira külvárosi részben laknék, futnék, de még azt sem hogy sok zöld övezetet látnék, hegyeket ? az errefelé nincs is.. dehogy konkrétan betonutcákon futok, abban biztosvagyok. Megvan a napi körút, kb 4 km, fűre lépés nélkül. És ma mit ad elém az ég ? Egy rókát. Na ekkor álltam meg egy pillanatra a levegőben. Mert oké hogy Brüsszelben is élnek rókák. Meg még az is rendben van, hogy én látok egyet. De ne olyat, aki velem szemben a lakóházak előtt lévő betonút közepén ücsörög. Ühüm. Úgymond : "unatkozik". Kb 6-7 méterre lehettünk egymástól mikor úgy érezte, na most már megnézi mi közeledik felé és felállt. Ekkor átvillant az agyamon, hogy : "100" - a mentők hívószáma, de nincs nálam a mobilom, tehát mikor már majd nyál folyik a könnycsatornáimon olyannyira megvesztem, akkor se felejtsem el hogy: 100 !
Na és akkor futásnakeredt. Két kocsi közé ! Amit én az utca távlatainak határait teljes mértékben kihasználva kerültem el. És utána sprintben ment tovább a körút : )

2 megjegyzés:

  1. http://www.juliezickefoose.com/slideshow/images/fox-city.jpg

    ő lehetett ?

    VálaszTörlés
  2. Vagy akár Ő is :
    http://static.desktopnexus.com/wallpapers/33713-bigthumbnail.jpg

    VálaszTörlés