2009. április 23., csütörtök

Értesítést kaptam

Elhatároztam, hogy visszafogom magam. Ma négy ember is azt állította rólam wiw-en, hogy abszolút humoros vagyok. Ezentúl egy sótlan szürke egér szeretnék lenni. Aki úgy éli le az életét, hogy végül senki nem emlékszik rá. Vajon van olyan ember, akinek ez a célja ??
Élete utolsó előtti napján törli az összes digitálisan készült képet magáról, törli a profiljait, elégeti az analóg képeket, amiken szerepel, megszünteti az emailcímeit, letiltja a weblapját...
Sokszor eszembe jut egy, a jövőben elképzelhetőnek tartott temető rendszer : Digitális sírkövek : I-kő. (télen sem fagy le)
Rajta egyfajta profil, amit még halálod előtt pár perccel is újraszabhatsz. A fotók, amik slideshowként mennek rólad, a kedvenc zenéiddel, a webcamera képe ami a csengős koporsód belsejét mutatja...de tényleg, mennyi adat "halmozódik" fel csupán egy ilyen oldalon is. Vajon lesznek majd védd az internetet - szervezetek ? Ne szennyezzük tovább a netet - akciók ? Zöld- Net ? Szelektív nethulladék gyűjtés ? Avagy végtelen a tárhelyünk ?
Hm. Elkalandoztam. Nem is erről akartam írni, csak négy ilyen "értesítést kaptál" üzenettel a postaládámban nem tudtam mit kezdeni. Rossz véleményt is lehet írni ? pl :8 ember szerint idegesítő a nevetésed.
Gondolom, hogy nem : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése