2009. április 10., péntek

Égi adományok

Két dolgot várok ma az égtől..az egyik egy írtófinom Paprikáskrumpli ..nos ezt megkaptam.
A másik, hogy Márkó aki most még épp 8 órát fog tölteni 11000 m magasan 1024 km/h-s sebességgel szerencsésen földet érjen.
De mivel megígértem neki, hogy tudtára adom hogyan sikerült a Paprikáskrumplim, amit eredetileg úgy terveztünk, hogy online együtt főzzük, így be kell valljam itt mindenki előtt, hogy sikerült egy új, eddig számomra ismeretlen főzéstörténeti hibát ejtenem :

elvirsliztem.

De nagyon finom lett. Paprikás virsli krumplikarikákkal. Ez az új márkaneve.
Miután megettem az otthoni ízeket, rájöttem, hogy abban a csodagarázsban ahol a ruháimat szoktam teregetni mintha láttam volna a múltkor egy biciklit ! És ez innentől kezdve új utakat nyitott. Merthogy nemcsak a biciklit, de a hozzá tartozó pumpát is megtaláltam. Ami 15 perc pumpálás után úgy döntött nyugdíjba vonul. Búcsúzóul a belsejében lévő pumpaszelep úgy kicsattant a kezemre hogy az kissé belilult. De nem adtam fel. Lementem a benzinkútra, hogy ott biztosan fel tudjuk fújtatni...szegény benzinkutas srác lelkesen próbált segíteni, dehát a szelep nem olyan szelep volt a 25 évvel ezelőtt gyártott bicikliken, mint a mai montainbike-okon.
Ezért visszamentem, és bánatosan a helyére toltam, ám ekkor megláttam egy másik pumpát a sarokban. Pont mintha addigra tette volna oda valaki. A pumpa tökéletes volt, a kerekek kemények lettek, a nyereg az az igaz régi nagy kényelmes...egész délután bicikliztem. És még egy kicsit a kedvenc parkomban napoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése