2009. április 1., szerda

csipp csipp csóka ?

Avagy legyen a nevem Vak Varjúcska!
Nem tudom már pontosan kinek meséltem, hogy futás közben egy nagyadag papagáj repült le elém az útra nemrégiben a parkban..de arra jól emlékszem, hogy természetesen nem akarták nekem elhinni, és bevallom őszintén én is szinte biztosra vettem, hogy csak túlságosan belenézhettem előtte a Napba ezért láttam olyan zöldnek azokat az állatokat. Káprázott a szemem. Brüsszelben papagáj ? Ugyanmár.
Jó, hogy nem tikkadt teve csordákat látok a parkban ücsörögni.
De kérem akkor válaszoljanak nekem. Telefonos segítségként hívnám a Kapirgálófórumot ! Ezek akkor mik, amikből ma több volt a parkban mint elszáradt falevélből.
Kísérleti szanatóriumból szökött bio verebek ?
Vagy modern street art galambok ???

2 megjegyzés:

  1. igen, ilyen van. igen, ott Brüsszelben! és azok igazi papgájok, és kérem szépen ezek télen is vannak (vagy leaglábbis ezen a télen voltak)...
    :)

    VálaszTörlés
  2. Döbbenet. Lehet hogy ők is bevándorlók.Menekültek.

    VálaszTörlés