2009. február 2., hétfő

ERG - onomikus ?




A Leginkább posztmodern hentesüzletre, de minimum egy anorexiás autómosó-szalonra emlékeztető ERG (Ecole de Recherche Graphique) bejárata olyannyira megrémisztett, hogy szinte biztosra vettem : rossz helyen járok. Ám a váróteremszagú előtérben az első kifüggesztett papíron ismerős nevet találtam...vagy létezne más Zsófia Tari is aki Magyarországról cserehenteskereskedelem áldozata ???

Bekopogtam hát a titkárságra. Ahol azt a választ kaptam, hogy a várva várt Sammy Úr, aki "Jónapot" tal köszön nekem a leveleiben, és mindig azt írja, hogy mennyire várnak engem, és nem segít olcsón szobát találni 14H-ra vár engem...így hát adódott az alkalom, hogy addig elmegyek bérletet vásárolni, amit csak a Gare du Midi-nél lehet, és csak havi bérlet létezik, és csak hétfőtől péntekig lehet megvenni, így értelemszerűen mindenki ma váltja ki. Nos ez az "értelemszerűen" azt jelentette :hogy én 297 es rajtszámmal leültem várakozni a sor végén, amikor a kijelzőtábla 199-et mutatott...igen, 97-en voltak tehát előttem. Ám hirtelen az egyik biztonságiőr odaszólt nekem franciául egy gyors mondatot amiből csak a "bancomat" szót hámoztam ki.. "ue ue" mondtam ugye totál precíz laza francia szlenggeel, hogy igen igen, van bankkártyám. Nos így kerültem hirtelen 97 ember elé..merthogy ők a készpénzes sort képviselték..ám hamar kibuggyant a szög a zsákból, hiszen itt csak egyetlen egy speckó belga kártyával lehet fizetni, ezért áll tehát mindenki a másik sorban, de ekkorra már ott mosolygott a fényképem a kész bérletemen, én pedig szomorúan mosolyogtam a bérletkészítő 3 méteres arab bevándorlóra, hogy én azt hittem master card... kifizethettem hát készpénzzel a 97 ember előtt külön a bérletemet, és pikk pakk a metrón hallgathattam a zenét. Ugyanis itt kérem egész nap szól a zene a megállókban. Valamiféle titkosKontroll-ból kilépett feketeruhás alakot képezelk a DJ Metropult mögé, aki keveri a jobbnál jobb slágerket, és aki 20H után csak kalsszikus zenét nyomat. Zseniális.

Sammy úr rövid karcolata :

Ahogy a titkárságra léptem, és a titkárnőnek elmondtam hogy kit keresek, egy halvány sóhajtással a telefonhoz nyúlt, miközben tágranyílt pupillákkal megnézte a cipőmet.
Kicsit elsőre is fura volt, hogy a telefon a szemközti asztalon cseng.
Az már mégfurább, hogy a srác aki felvette, azt mondta :SAmmy del Gallo Bonjuu"
Ezután a titkárnő odasúgott valamit a kagylóba mire Sammy visszasúgott valamit, és odajött hozzám. t

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése