2009. február 1., vasárnap

Séta folyóknét





Áron kolléga egyszer azt mondta nekem arra a kérdésemre felelve, hogy mit csinált a sötét erdőben az éjszakai túra során mikor eltévedt, hogy elképzelte ha folyó lenne merre folyna. Az első napon tehát nem ragadtam térképet a kezembe, de még kérdéseket sem intéztem Parvine-hoz, hogy most akkor mi merre is van, hanem csak úgy elindultam "folyóként" az utcákon...és valóban csak jó helyre keveredhet így az ember. Az utam során meglepő módon két dologba botlottam folyamatosan : körforgalomba, és antikvitásba. Hihhetetlen mennyiségű régiségbolt tárult elém. Nem tudom hogy nekem volt-e szerencsém, vagy valóban Brüsszelben az egy főre jutó régiségboltok száma a legmagasabb a világon, csodálattal szemléltem őket...mindegyikben rend, por nélküli kirakatok, volt hogy egy kirakat csak fémdobozokból állt.. Aztán egyszercsak ott álltam egy miniatűr bolt előtt. A bolt csupán babaházak kellékeit árulja. Ekkor gondoltam először, hogy valamiféle európaiuniós kandikamerasorozat titkos nyertese lehetek, amiért cserébe a MOME pénzt kap.Kár, hogy nem Viki nyerte, akkor biztosan építettek volna Hellokitty alaku templomokat is.
Bárcsak tudnék illatokat csatolni a bejegyzésekhez, olyan jellegzetes illatokkal szembesültem ugyanis a sétám során, mint pl :az eredeti Belga goffri, vagy a friss hasábburgonya, de ott voltak a pékségek elengedhetetlen bagettjei is a sorban! Aztán váratlanul megpillantottam egy bácsit, akinek az ujja az ég felé mutatott, és igazi hülyeként néztem az ujját, pedig bennem él a mondat :" Uram, ha egy ujj felfelé mutat, csak a hülye nézi az ujjat." De annyira valószínűtlennek tűnt, hogy ott ahol 15 perccel ezelőtt elsétálltam hirtelen felhúztak volna egy szobrot? És bevallom Önöknek azt is, sikerült addig addig fotózgatnom őt, míg rám nem kattant, máramennyire ezt egy mozdulni nem bíró pantominművész teheti, elkezdte kifigurázni, hogy én fotót készítek róla, és cserébe puszikat küldött hatalmas kézmozdulatokkal, így a téren ácsorgó tucatnyi ember előtt hamarosan olyan híressé váltam mint Ő.

1 megjegyzés:

  1. Jelentését köszönjük, a legnagyobb rendben találjuk, hogy ön a legnagyobb rendben találja a találtakat. A pantomim-emberes esetében csak egy megjegyzés: ön kattintott ő rá, s nem ő kattant magára. Ehelyett inkább mondjuk azt, megmozgatta kreatíw fantáziáját.

    (Megjegyezném, a legalsó kép körül még jogi perpatwar is kerekedhet, amennyiben 1-2 rendező / operatőr hirtelen ránézésre saját munkáját wélné felfedezni benne.

    VálaszTörlés