2009. február 12., csütörtök

Eső után a Nap


A tegnapelőtti és azelőtti nap reggeléről hasonló benyomásaim voltak: Popcorn pattogtatás zaját hallani.
Csukott szemmel várom, hogy elérje orromat az illat.
Mmm.. tetszik a hangulat.

A zaj folytatódik.

És hirtelen felébred az agyam.
Nem ez nem popcorn ! Ez a brüsszeli vízszintesen eső eső. Itt kopog az ablakon. Pont olyan szögben száll alá az égből ugyanis, hogy nem lehet 2 másodpercnél tovább nyitva az ember szeme.
Miután bekeveredtem az egyetemre hatalmas örömömre Erasmusos diákokba botlottam. Egészen pontosan ötbe. Két olasz lány, egyenesen Velencéből, eufórikus öröm tört ki rajtunk, hogy végre olyan diákokra leltünk (értsd :én rájuk, ők pedig rám -a szerk.) akik nem beszélnek franciául. Ugyanis a többi Erasmusos lány Franciaországból, az egyetlen egy "hegyetnyelt" swájczi fiú, pedig Swájc franciául gondolkodó részéről érkezett.
Szóval máris megvolt a közös szál, és az első közös téma :Sammy úr, és a szobatalálás.
Én eddig még senkinek sem mertem hangoztatni, hogy Sammy úr milyen kedvesen beígérte nekem a szoba keresésében való segítséget, s aztán milyen szelíden megfeledkezett erről informálni engem, hiába küldtem rá már-már animálódó kérdéseket...nem, ezt afféle tabutémaként süppesztettem magamban, egészen tegnapig, mikor a két olasz lány első kérdését meg nem hallottam. Igazi olasz módra emelkedett a hangjuk már a kérdés elindításakor : hogy nekem segített-e Sammy úr olcsón szobát találni?
Kiöntöttem a lélektabu tarsolyt.
És ekkor indult el a lavina...ami egészen odáig fajult, hogy olaszul kezdtél el szidni szegény Sammy úrat,két lépésre a titkárság bejáratától, és hogy majd ezt közölni is szeretnék vele.
Szóval ezzel a lendülettel indultunk el hárman a piacon át vezető animációs óránkra.


Valamint tegnap még beruháztam a két napon át hezitált futócipőmre...és most már nagyon örülök neki, és nem gondolok arra, hogy ebből a pénzből megvehettem volna a Jimmy Corrigan képregény egyharmadát. Reggelente el kell menjek futni, ugyanis nagyon hiányzik az épkézláb mozgás. Úgyhogy hezitálás lezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése