2009. február 25., szerda

Kiállítás

Ma illusztrációs kurzuson kiállításra látogattunk az Automates Galerie-ba ! A tanár, aki egyébként a legszimpatikusabb az összes közül, - én Holle Apónak hívom már-már annyira kedves - már előre magyarázta, hogy lesz majd valami feletébb érdekes ami nekem nagyon tetszeni fog.
A galéria nagyon elegáns kis hely, nagyon kedves a tulaj, mert a végére vele is mergismerkedtem ! ! Mindenféle "automata" szobor volt kiállítva, amin ha megtekertünk valamit megmozdult valami...ám az én szemem egyből a sarokban világító vitrinre tévedt. Ott ugyanis MINIATŰR AUTOMATÁK voltak ! Az angol L&A St-Leger nevű kis vállalat(Laurence and Angela) kifejezetten gyűjtők számára készít miniatűr mozogni tudó figurákat. Nem ömlengek tovább, hiszen nyilván nem állt rajtam kívül senki 25 percig a vitrin előtt. De azért a képeket megmutatom, a honlapjuk ,megdöbbentően semmilyen, ám az installálás gyönyörű volt, angliából 25 fontért lehet megrendelni darabjukat, itt 100 euróba kerültek.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése