2009. február 20., péntek

SOldout

19 :02 Ne kérdezzék milyen márkájú kocsival, de olyannal ami gombnyomásra : "trrrrrr" behajtja visszapillantó-tükreit, - indultunk el kettesben : Parvine és én A Koncertre. Parvine akinél lakom, leginkább Sophia Loren belga kivitelben (Iránból importálva), hatvanötéves topmodell, akiről sosem hinnénk hogy a nagymamánk is lehetne. Szóval az Ő legkisebb lánya Charlotte menő belga zenekar frontasszonya, az elektronikus ütemeket pedig bartája: David idézi elő. Vipjegyünk volt, de azért időben elindultunk a 19:45 ös kezdetű eseményre.
Ami újat tapasztaltam Parvine-nal az utunk során :
Megláttam Őt először piros kötött sapkbán.
Rúzsozott szájjal.
Hallottam Őt franciául káromkodni vezetés közben.
És egyszerre szisszentünk fel a körforgalomban tolató kamion láttán.

A pisilő kisfiú melletti utcában találunk parkolóhelyet.. "trrrr"visszapillantótükör behajtódik.
Az idő pontosan :19.30.

19:38.Bentvagyunk. Kissé hezitálunk, hogy itt lesz-e a koncert, mert Parvine szerint nekik nincs dobuk ! Márpedig a színpad közepén egy hatalmas rikítózöld színű dobfelszerelés pihen.

19:41. A ruhatároslánytól megtudjuk, hogy a Soldout koncert 21:30-kor kezdődik. A jegyen csak a kapunyitás időpontja látható.

19:45. Négyesben ülünk egy asztalnál : Parvine, én, és két darab cseresznyés sör.

Ami azt illeti szó szerint jól eltöltöttük az időt a sörök társaságában. Beszélgettünk Parvine másik két lányáról, és sejtelmesen ugyan de finom családi titkok elevenedtek fel szemeim előtt. Mint ahogy minden családnak megvannak a maga érthetetlen szövődményei, ott volt rögtön Parvine középső lánya, aki nem jött oda köszönni az anyukájának. Ekkor már mindenkivel megismerkedtem én is. A legidősebbik lánnyal, és annak belga férjével, a középső lány török fiújával, a gimis osztálytársak hadával, akik között ott volt Dimitrij "The Greek" azért ez a neve mert az osztályban volt egy Dimitrij "The Russian" is...szóval a görög fiú, aki aztán annyira bemutatott mindenkinek, hogy az egyik belga osztálytárs azt feltételezte külföldi zenei menedzser vagyok. (ez eddigi legjobb titulusom) (a legrosszabb pedig mikor azt kérdezik, hogy abból az országból jöttem-e, ahol megölték azt a francia erasmusos lányt?)




A koncert második számának végén, ami az "I don't want to have sex with you" címet viselte
jöttem rá arra, hogy a fülsüketítő fütyülések a számok végén Parvine szájából erednek, aki ekkorra már topra vetkőzve ugrált mellettem. Iszonyú aranyos volt. A lánya egyébként ugyanúgy néz ki mint Ő fiatalon, még a szemüvegük is ugyanaz :

http://www.youtube.com/watch?v=z38CnEfEBNI&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése