2009. február 4., szerda

Ételbenyomások

Első jele a pár nap melegkajátlanság-nak, hogy az ember Spongya Bobot is egy nagy darab belga goffrinak látja.......




Kezdetben úgy tűnt, hogy a leg zsebpénzbarátabb ebédnek a Kebab bizonyul. Az ismeretlen márkájú lcd tv-ken török videoklippek tátognak, miközben a Tarkanutánzat török fiú pengecsattogtatva szeli nekünk a húst, és mindez csak 3,50 Euroba kerül. Aztán ma megtaláltam a Quick-ben a gyermekmenüt ugyanennyi pénzért : sajtburger, közepes sültkrumpli és 3 dl cola. Totál jóllakós.
Most itt tart a napi melegkajabeviteli-menza voksom, mivel az itteni egyetem nem rendelkezik olyan ínycsiklandozó falodával mint a mi Papink!
De a "Mindennapi büszkeségünk add meg nekünk ma" című fotót az utolsó kép érdemli. Megtaláltam ugyanis az első LIDL-t, ami nemcsak hogy a Kunigundán töltött idők teljes egészét varázsolja elém újból, de olyan árakat is mutat, amilyeneket még sehol máshol nem láttam.

0,39 ????



Nem léétezik, de itt terem 39 centért sajtos chips ! És 45 centért tej. Ámulásokból ámulásokkba hajlottam, mígnem egy nagyméretű takarítónéni rám nem szólt, hogy öt perc után zárnak, "bulgár madmoiselle, ne ámuldozz má" kifejezássel orcáján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése